Strona główna
Co daje strona internetowa dla firmy oferującej reklamę dla każdego?

Co daje strona internetowa dla firmy oferującej reklamę dla każdego?

04.05.2023

Co daje strona internetowa dla firmy oferującej reklamę dla każdego?

Promowanie firmy, która zajmuje się reklamą to niełatwe zadanie. W końcu promujesz coś, czym sam się zajmujesz, świadcząc usługi swoim klientom. Pokazujesz przez to jakość swoich usług, Musisz od razu zaprezentować się z jak najlepszej strony, a wszystkie miejsca w sieci, gdzie się promujesz, muszą wyglądać bardzo profesjonalnie. Jeśli tak nie będzie, ryzykujesz utratę potencjalnego klienta. Klient nie może wejść na stronę internetową, która wygląda źle, jest nieintuicyjna i ładuje się kilka minut. Nie może też zobaczyć Social Mediów, na których nic się nie dzieje, a wszystko, co jest tam wstawiane to zasługa przypadku. Nie może również otrzymywać przypadkowych, bezcelowych e-maili. Dowiedz się, jak prawidłowo i skutecznie promować usługi reklamowe.

Strona internetowa – dlaczego warto ją mieć?

Strona internetowa to wizytówka firmy. Musi wyglądać profesjonalnie. Dzięki niej możesz:

  • kreować i kształtować pozytywny wizerunek firmy oraz jej wiarygodność wśród przyszłych i obecnych klientów, dzięki czemu rozumieją, czym się zajmujesz,

  • utrzymywać kontakt z klientami dzięki zamieszczaniu informacji oraz możliwości uzupełniania formularzy kontaktowych czy korzystaniu z czatów na żywo,

  • udostępniać informacje 24/7 bez żadnych ograniczeń, do których Twoi klienci również w takim wymiarze czasu mają dostęp,

  • mieć dostęp do statystyk i analiz, dzięki którym poznajesz swoich odbiorców i ich zachowania na stronie,

  • konstruować efektywniejsze kampanie reklamowe, dzięki poznaniu grupy odbiorców.

Jaka powinna być dobrze wypozycjonowana strona internetowa?

Warto zadbać, aby strona internetowa wyświetlała się jako jedna z pierwszych w wynikach wyszukiwania. Strona dobrze wypozycjonowana to taka, która:

  • ma wartościowe treści, odpowiadające na wszystkie pytania odbiorców kompleksowo, używając języka korzyści oraz słów kluczowych popularnych w marketingu i reklamie,

  • jest zoptymalizowana technicznie (proste adresy URL, mapa strony, poprawne meta dane i linkowane wewnętrzne do podstron),

  • jest responsywna (dobrze otwiera się na każdym urządzeniu),

  • zawiera przyciągające wzrok zdjęcia, filmy i grafiki,

  • jest bezpieczna (ma certyfikat SSL),

  • szybko się ładuje,

  • ma rozwinięty, wartościowy link building zewnętrzny (do forów tematycznych i portali, artykułów sponsorowanych w tematyce marketingu i reklamy itp.),

  • ogólnie działa pozytywnie na wizerunek firmy.

Co jeszcze można zrobić, aby promować usługi reklamowe w sieci?

Aby zwiększyć liczbę klientów i wzmocnić pozytywny wizerunek firmy, możesz użyć takich metod promocji, jak:

Google Ads, czyli płatne kampanie reklamowe, dzięki którym możesz nie tylko zdobywać pierwsze miejsca w wyszukiwaniach, ale również reklamować markę na banerach czy w linkach sponsorowanych, kontrolować koszty i efekty kampanii i docierać do osób, które potencjalnie są zainteresowane ofertą reklamową.

Wizytówka Google Moja Firma – to metoda promocji firmy, która pozwala na udostępnienie podstawowych informacji o firmie (takich jak dane teleadresowe, opinie, godziny otwarcia). Wspiera ona działania seo oraz zwiększa widoczność marki i jej lokalną popularność.

Social Media to miejsce, w którym spotkasz wielu nowych klientów i z łatwością się z nimi skontaktujesz i poznasz ich potrzeby.

Wizerunek przedsiębiorstwa to coś, co kształtowane jest długoterminowo z pomocą różnych metod promocji. Zadbaj o nie, a uzyskasz efekty.