Promowanie firmy, która zajmuje się reklamą to niełatwe zadanie. W końcu promujesz coś, czym sam się zajmujesz, świadcząc usługi swoim klientom. Pokazujesz przez to jakość swoich usług, Musisz od razu zaprezentować się z jak najlepszej strony, a wszystkie miejsca w sieci, gdzie się promujesz, muszą wyglądać bardzo profesjonalnie. Jeśli tak nie będzie, ryzykujesz utratę potencjalnego klienta. Klient nie może wejść na stronę internetową, która wygląda źle, jest nieintuicyjna i ładuje się kilka minut. Nie może też zobaczyć Social Mediów, na których nic się nie dzieje, a wszystko, co jest tam wstawiane to zasługa przypadku. Nie może również otrzymywać przypadkowych, bezcelowych e-maili. Dowiedz się, jak prawidłowo i skutecznie promować usługi reklamowe.
Strona internetowa – dlaczego warto ją mieć?
Strona internetowa to wizytówka firmy. Musi wyglądać profesjonalnie. Dzięki niej możesz:
kreować i kształtować pozytywny wizerunek firmy oraz jej wiarygodność wśród przyszłych i obecnych klientów, dzięki czemu rozumieją, czym się zajmujesz,
utrzymywać kontakt z klientami dzięki zamieszczaniu informacji oraz możliwości uzupełniania formularzy kontaktowych czy korzystaniu z czatów na żywo,
udostępniać informacje 24/7 bez żadnych ograniczeń, do których Twoi klienci również w takim wymiarze czasu mają dostęp,
mieć dostęp do statystyk i analiz, dzięki którym poznajesz swoich odbiorców i ich zachowania na stronie,
konstruować efektywniejsze kampanie reklamowe, dzięki poznaniu grupy odbiorców.
Jaka powinna być dobrze wypozycjonowana strona internetowa?
Warto zadbać, aby strona internetowa wyświetlała się jako jedna z pierwszych w wynikach wyszukiwania. Strona dobrze wypozycjonowana to taka, która:
ma wartościowe treści, odpowiadające na wszystkie pytania odbiorców kompleksowo, używając języka korzyści oraz słów kluczowych popularnych w marketingu i reklamie,
jest zoptymalizowana technicznie (proste adresy URL, mapa strony, poprawne meta dane i linkowane wewnętrzne do podstron),
jest responsywna (dobrze otwiera się na każdym urządzeniu),
zawiera przyciągające wzrok zdjęcia, filmy i grafiki,
jest bezpieczna (ma certyfikat SSL),
szybko się ładuje,
ma rozwinięty, wartościowy link building zewnętrzny (do forów tematycznych i portali, artykułów sponsorowanych w tematyce marketingu i reklamy itp.),
ogólnie działa pozytywnie na wizerunek firmy.
Co jeszcze można zrobić, aby promować usługi reklamowe w sieci?
Aby zwiększyć liczbę klientów i wzmocnić pozytywny wizerunek firmy, możesz użyć takich metod promocji, jak:
Google Ads, czyli płatne kampanie reklamowe, dzięki którym możesz nie tylko zdobywać pierwsze miejsca w wyszukiwaniach, ale również reklamować markę na banerach czy w linkach sponsorowanych, kontrolować koszty i efekty kampanii i docierać do osób, które potencjalnie są zainteresowane ofertą reklamową.
Wizytówka Google Moja Firma – to metoda promocji firmy, która pozwala na udostępnienie podstawowych informacji o firmie (takich jak dane teleadresowe, opinie, godziny otwarcia). Wspiera ona działania seo oraz zwiększa widoczność marki i jej lokalną popularność.
Social Media to miejsce, w którym spotkasz wielu nowych klientów i z łatwością się z nimi skontaktujesz i poznasz ich potrzeby.
Wizerunek przedsiębiorstwa to coś, co kształtowane jest długoterminowo z pomocą różnych metod promocji. Zadbaj o nie, a uzyskasz efekty.